Hallowess , everybody hearr ?
hee . =.= uwwmm . penad lhaa ini todayy . bosaan puwnn adew . nk kne copy 4 krangan . aduuusss :(
matiii ~ eaahh , x matii puwwn . mmg lhaa . sbb , kalo korng nk taw , 1 krangan puwwn x copy lagii niew tauukk ! ~ mee ? whoo cares ? , xnk bwat ! ~ ceguu nk pkse ? nk mwa ? nk halau ? oukee . tryy . miss this finee teacher ! ~ wait forrr the entityy ~ whahaha ~ sedap jeww kaw aeiin . mcmm skola bpakk kaw . weekk :p
eeaaa ? ouwww . i caree lhaa plakk sumee tuhh . eeiisshh , . truelyy , aeiin x sukee buad tuu semua ! ~ hate ~ memang lhaa nk pndaii . sudah tentuu . tapii , bukan cara mcm tuuh kott . T_T eiiyyy . soo bad ~
aeiin xskee lhaa dpakse-2 niyhh ! ~ x minat . hehehe . mntak maap ceguu atss segale ksilapann teknikal nieww ~ hahaha . eeaahh . okeyy lhaa . ary sudaa mlam . mata sudaa ngntokk . ouke ~ nitee all <3 make a sweet dream ~ if u cann ~ haha ~ bubyee =.=



Tiada ulasan:
Catat Ulasan